Servis sluchadel

Opravujeme sluchadla a příslušenství značky Siemens, která jsou v záruční i pozáruční době.

Postup a podmínky, kterými se uplatňují práva z vadného plnění, a postup a podmínky mimozáručního servisu jsou upraveny v reklamačním řádu společnosti.

Sivantos – Reklamační řád

Od 1. ledna 2016 provádíme také záruční i pozáruční opravy sluchadel značek Rexton a A&M. Ze značek Rexton a A&M zajišťujeme servis následujících modelů:

  • Rexton – Day 4+, Day 6+, Bridge 8, Joy 8.
  • A&M – AM111, Digitrim 11, Digitrim 12, Digitrim 13, Digitrim 23, Aurora 2, Aurora 4 a Aurora 8.
  • Jiný model sluchadla značek Rexton a A&M doporučujeme konzultovat na telefonním čísle +420 221 709 653.

Složitější opravy provádíme do 14 dnů. Cena složitějších oprav se obvykle pohybuje okolo 2 000 Kč. V případě, že by cena opravy přesáhla 2 400 Kč, kontaktujeme Vás, zda si stále přejete provést opravu.

Sluchadlo či příslušenství k opravě nám můžete donést osobně nebo zaslat na adresu:

Sivantos s.r.o. 
Molákova 576/11 
Praha 8 – Karlín
186 00

Jak mám postupovat, když chci poslat sluchadlo na opravu poštou?

  1. Zabalte sluchadlo do pevné krabičky. V případě závěsného sluchadla zabalte také tvarovku.
  2. Přiložte záruční list sluchadla. A to i v případě, že záruční doba již uplynula. Pokud je tvarovka značky Siemens, přiložte také záruční list tvarovky. U RIC sluchadel přibalte i záruční list receiveru.
  3. Přiložte průvodní dopis s popisem závady.
  4. Doporučujeme zásilku pojistit na hodnotu sluchadla.
  5. Uveďte zpáteční adresu včetně jména a telefonního čísla.

Po přijetí Vašeho sluchadla Vám zašleme informační SMS o obdržení Vaší zásilky. Opravené sluchadlo odesíláme na Vámi uvedenou zpáteční adresu na dobírku prostřednictvím České pošty a zároveň Vás prostřednictvím SMS o odeslání upozorníme. V rámci záručních oprav neúčtujeme zpáteční poštovné. Nově se poštovné neúčtuje od 1.5. 2017 ani na pozáruční opravy.