Servis sluchadel

Opravujeme sluchadla a příslušenství značky Siemens, která jsou v záruční i pozáruční době.

Postup a podmínky, kterými se uplatňují práva z vadného plnění, a postup a podmínky mimozáručního servisu jsou upraveny v reklamačním řádu společnosti.

Sivantos – Reklamační řád

Od 1. ledna 2016 provádíme také záruční i pozáruční opravy sluchadel značek Rexton a A&M. Ze značek Rexton a A&M zajišťujeme servis následujících modelů:

  • Rexton – Day 4+, Day 6+, Bridge 8, Joy 8.
  • A&M – AM111, Digitrim 11, Digitrim 12, Digitrim 13, Digitrim 23, Aurora 2, Aurora 4 a Aurora 8.
  • Jiný model sluchadla značek Rexton a A&M doporučujeme konzultovat na telefonním čísle +420 221 709 653.

Jednoduché opravy jako například výměna filtrů, bateriových dvířek nebo povrchové čištění lze provést na počkání. Záleží ovšem na vytíženosti našeho servisního oddělení. Proto doporučujeme předem zavolat
a domluvit se.

Složitější opravy provádíme do 14 dnů, přičemž nabízíme možnost expresní opravy do 24 hodin za příplatek 200 Kč. Opravy do 24 hodin provádíme vždy po předchozí dohodě se servisním technikem s ohledem na aktuální vytíženost servisu a povahu vady. V případě, že by cena opravy přesáhla 1 800 Kč, kontaktujeme Vás, zda si stále přejete provést opravu.

Sluchadlo či příslušenství k opravě nám můžete donést osobně nebo zaslat na adresu:

Sivantos s.r.o. 
Molákova 576/11 
Praha 8 – Karlín
186 00

Jak mám postupovat, když chci poslat sluchadlo na opravu poštou?

  1. Zabalte sluchadlo do pevné krabičky. V případě závěsného sluchadla zabalte také tvarovku.
  2. Přiložte záruční list sluchadla. A to i v případě, že záruční doba již uplynula. Pokud je tvarovka značky Siemens, přiložte také záruční list tvarovky. U RIC sluchadel přibalte i záruční list receiveru.
  3. Přiložte průvodní dopis s popisem závady.
  4. Doporučujeme zásilku pojistit na hodnotu sluchadla.
  5. Uveďte zpáteční adresu včetně jména a telefonního čísla.

Po přijetí Vašeho sluchadla Vám zašleme informační SMS o obdržení Vaší zásilky. Opravené sluchadlo odesíláme na Vámi uvedenou zpáteční adresu na dobírku prostřednictvím České pošty a zároveň Vás prostřednictvím SMS o odeslání upozorníme. V rámci záručních oprav neúčtujeme zpáteční poštovné. Nově se poštovné neúčtuje od 1.5. 2017 ani na pozáruční opravy.